00:12 Günahlarımızı bağışlasın, arzularımızı bağışlasın... :(
00:12 Günahlarımızı bağışlasın, arzularımızı bağışlasın... :(
00:10 ولی نباید تو بچگی آنقدر اختاپوس بدبختو مسخره میکردیم🥺❤️🩹
00:09 دوست داشتی من چیِ تو بودم؟؟؟؟؟بگید
00:19 دِلمان مُرد؛بس زندهایم برای هیچ. مشابه ها
00:27 من اگه نصف قدرت نه گفتن این رو داشتم الان وضعم خیلی بهتر بود💙
00:10 وقتي از طرفه خانواده مسخره بشی ، از بقیه چه توقعی داری
00:55 شبگردی در بام تبریز و تماشای شهر
00:31 مقصروم قبول اومهه ...💔🙂🚶🏼♀️
00:08 من این حالم دوست دارم چون از عشق تو خوبه 🙃💔🚶♀️
00:07 حق تر از این داریم؟
00:40 ...............💔.................
00:16 تویتنهاییِخودتتنهاباش. ✨🍡
00:09 ویدیو سکانس موزیک_ تنهایی))))))
00:08 تو فکر میکنی کی مونده!؟
00:11 از چی خیلی متنفرید¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
00:22 این آهنگ سنگ قبر آرزو رو من عاشقشم
00:13 𝑇𝑖𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑓 𝑓𝑢𝑡𝑖𝑙𝑒 𝑒𝑓𝑓𝑜𝑟𝑡𝑠..:)
00:15 خونه رو بعد خون دودا برمیداشتن :)
00:10 .....................؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:09 #دخترونه_تنهایی_روزمرگی_طبیعت،...🧘♀️
00:15 خودت برای خودت نور باش! 🤍.....
00:14 کاش میشد...........................
00:14 خدایاااا این نبودااا اون چیزی ک ازت میخواستم 🥀🖤💔
00:29 واسه همین دستات ازم جدا میموند!🖤
00:08 ↻ نگران رفتن ها نباشید زمین گرده . . !
00:12 متنفرم از وقتایی که یهو بی دلیل حالم بد میشه...
00:13 تنهایی بهتره از اینکه جای ادمای درور باشی.
00:12 چرا همیشه هر کار میکنیم بازم ما آدم بده هستیم🙃✋