00:28 ديگه حتي اشكي برا گريه كردن نمونده !=)
00:28 ديگه حتي اشكي برا گريه كردن نمونده !=)
00:07 وقتی بعد اون یکی بهم میگه دوست دارم....💔🥀
00:29 میرم از این شهر و بعد خلاص...😄🤞
00:16 تنهایی خودش یه ویژگیه:)))))))) مشابه ها
00:12 دل ک نی. . . . . . . .💔 . 🖤
00:09 . 🚬💤
00:30 بیشتر زندگی کن تا یاد بگیری که.....
00:13 مُــدِلَمــِـــــــه . . . ♥💊
00:18 شـــایـــع!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
00:13 دم بالایــــی گرمـــ . . . 🤍✨
00:10 مــآتِ کـُدآمـ خآطِرـهـِ ای دِلبـَر
00:14 بیبی هنوز دارم به تنهایی فوبیا !
00:10 خدایا به کی بگم حالم خوب نیست🥺😭💔
00:33 واقعا این اهنگ و ویدیو بهم ارامش میده 🥺❤️🩹
00:09 طُ جون این تنی..... 🫀(:
00:12 ولی این همه درد حق ما نبود😅🖤.
00:20 💤 🚶♂
00:07 آخرش نفهمیدم واقعا دوستم داشتی ...؟!
00:59 دلم برات خیلی تنگ شده ........🖤
00:18 دارم تو تنهایی های خودم میمیرم🥲💔
00:20 ...............................
00:09 و آنها از صمیم قلب احساسات افراد را میفهمند.
00:20 بی تو تاریکه دل من🖤😂
00:19
00:18 (: ـ
00:13 کلیپ. حق. غمگین. تلخ. حقیقت. زندگی.
00:22 طاقت بیار و مرد باش.........¿¡
00:15 بیا به اندازه غم هات تو کامنت استوری خنده بزار