00:09 هر گاه چیزی را رها کردم به سمتم باز گشت اما خیلی دیر بود..💔🙂
00:09 هر گاه چیزی را رها کردم به سمتم باز گشت اما خیلی دیر بود..💔🙂
00:07 احتمالا نمی فهمید چقدر قوی ....هستید(
00:13 الان خیلی ساله به خودم سر نمیزنم 💔
00:14 رفتنی میره حالا تو هی تلاش کن ... مشابه ها
00:16 تنها کسی که درد ما رو فهمید دیوار محلمون بود
00:06 و چقد حق….!
00:09 نباید حسودی کنمـ ؛ تـ کـ دیگع مال من نیستی..:)🍻🥀
00:07 هعییییییییییییی🖤🥀.............
00:16 وسط جمعیت هزار نفره هم میشه احساس تنهایی کرد ...
00:06 مامحتاجموندنایپرمنتنیستیمـــ
00:10 من بـ تکرار خطا استادم...دوستَتـ دارَمـ:)😅🖤🥂
00:21 گُل سنگم🙂💔
00:11 چه زخمایی بر دلم خوردتا یادگرفتم که هیچ نوازشی بی درد نیس..!
00:33 من همون آدم نچسب جعمم . . . 💔
00:11 شاید من واقعا آدم بدیم:)))
00:30 سن گدنن.......................
00:13 کسیو گرفتار عشقت کردی ک ی شهر سر بی احساسیش قسم میخوردن:)😄💔
00:35 یه خیابون بسه برام وقتی که بد میشه حالم...🖤👍
00:15 سختـ...یکی تو خیالت باشع اما اون بیخیالت باشع..:)😄💔
00:27 موندنی موند، رفتنی رفت...🥀
00:18 دلخوشی این روزات چیه؟
00:22 هوا ابری شد نیستی زده بارون 🙂🖤
00:07 جدااا نیست ........................:)
00:25 بگو مگه دوسم نداشتی؟!چرا رفتی تنهان گذاشتی
00:15 ...............................
00:14 🖤🥀....... ........ .......
00:26 نگرانتم چش خشکله مواظبه خودت باشی منطزرتم😘
00:37 ••••••••••••••••••••••••••••••