00:17 -مگه میشه تورو بره از یادم...!
00:17 -مگه میشه تورو بره از یادم...!
00:09 از یه جایی به بعد نتونستم خودمو بشناسم
00:21 ولی هیچ وقت با جمع نبودم :) .
00:53 کیسان:عکس گرگ چسبوندم ........ مشابه ها
00:13 تنهایی .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,., :)
00:09 ..........))))))))))))))))))))
00:09 تنها میان هیاهوی زندگی:)
00:20 🙂.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,., :)
00:10 بــد تــریــن حــس دنــیــاا..
00:13 زندگیه هموون دختررر ....🥲🖤:)
00:18 اونی که خوابش میبره خسته نیست ، اونی که نمیتونه بخوابه خستَس ؛🍃
00:17 فالو لایک یادتون نره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:20 ولی وقتی رفتی.,.,.,.,.,.,.,., :)
00:14 فـکــر از دســت دادنــت:) 🖤🍂
00:12 تحمل تنهایی بهتـر از گــدایـی محــبته! ️
00:14 غمگین ...................................
00:19 غمگین..........................
00:14 از همون بچگی حقیقتو میگفتن....
00:30 Its life 🧬...................
00:22 ...................................
00:06 هعیییییی....،، 🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
00:56 ☺️نـٰدار۾ بـٰہ ڪسٰ ؎ حـٰس ا؏تمـٰادے🖤𓍼𝐈
00:09 فرداش بهم ثابت شد که .........
00:10 از کسی انتظاری ندارم..........
00:19 تنم بی جون بی جون....
00:14 شاید تنهایی ترجیح باشه و یا شایدم تقدیر !🍂🪐
00:28 میخندم- اما چشمانم غم دارد*باشم یا نباشم- چه فرقی به حال دنیا دارد؟.
00:11 گاهی ز خودت دور شو تا مبدا را بیابی💙