00:28 مشکلم این زیادی ادم بسازیم ....🥲💔
00:28 مشکلم این زیادی ادم بسازیم ....🥲💔
00:16 افسرده نیستم ،من فقط کسیو ندارم باهاش حرف بزنم
00:09 لعنت به قلبم که هنوز میخوادت....
00:16 توخانوادهمنونمیشناسی!:)... مشابه ها
00:04 به هیچکس تعلق ندارم:)))))))))))
00:24 عنوانیییی نیییی.................
00:16 فقط خودت هستی که خودتو درک میکنی:)))
00:26 تو یه رویایی که نمیرسی به دستم..
00:19 💤 .
00:10 :)💔🤝🏻
00:07 وقتی درونگرایی و نمیتونی...(:❤️🩹
00:09 آرهخبرفیق..مشکلاینه!جلویگریههامونمیتونمبگیرم:))
00:14 خیلی خسته ام..💔
00:11 دل از ننه بابا از رفیق حتی از وطنت سیره...🤞😞
00:15 من از خسته بودن خسته شدم:)🤌🏻
00:11 درسته+
00:13
00:14 من همونی ام کع........... ــ💔ــ
00:15 دپ..!
00:23 هعی اکه آسون هست تو بیخیال اون شو
00:15 خدایا کمک کن💔😔 .
00:06
00:14 شدیم کسی ک منتظر فدا نیست...💔😅
00:09 ولی اونا خانواده اتن .........
00:34 :)💔
00:07 ...غم قلب ما تمام نشدنی ست...🖤
00:05 هیچکدومتونواقعینیستین.وانمودین .
00:25 اما به همون اندازه تنهام...🥀