00:16 شاید در دنیای دگر...........💔🥀
00:16 شاید در دنیای دگر...........💔🥀
00:04 🧑🦯💤
00:03 ادما رو نمیشه شناخت... 🌚.. 💔
00:12 غمیگن _دلنوشته @delnveshteeeeee مشابه ها
00:07 ما خیلی وخته ک مُردیم فقط خاکمون نکردن:)
00:14 🙇🏻♀️ 💤
00:23 این منم🖤:))))))))))))))))))))
00:09
00:29 غم این ریمیکس رو با تموم وجودم درک کردم:)
00:05 ..............................
00:14 امیدورام هیچ آدامی کسی که دوسش داشت سر خیانت نبینه
00:05 ...............................
00:13 اگر یک روز برگشت سمتت...
00:13 ..............................
00:11 خلاصه بگم ،،،،،،،،،خسته ع همه چی
00:19 ولی یه روز واسه آخرین بار اینارو تجربه کردیم🥲❤️🩹
00:38 آدما شاید چهرتو فراموش کنن، اما حسی که بهشون دادی رو؛ هرگز!
00:05 نمیدونم خب این خوبه یا بد....🪽🚬💅🫧✨️!
00:16 استوری اینستاش فاقد کپشن ...🥺
00:14 آدمای خوب کم نشدن..............
00:10 هعییییییییییییییییییییییی 🥀🖤
00:29 یه حس پوچی که انگار هیچ وقت نمیخواد ازم دور شهـ..
00:07 حسبی ربی!. گاد شکرت
00:15 دنیای ما کو...😭🥺❤️🩹❤️🩹✨️
00:36 قلب یک ایران برای حادثه ی اسکله بندر عباس درد گ فت
00:15 موزیک بهترین درمان برای درده:)))
00:17 حقققققق😐😂. ....
00:14 نکته غم انگیزش این بود که....🖤🚶🏻♀️