00:12 خدایش جمله قشنگیه بعضی افراد فقدتظاهر بلدن ....
00:12 خدایش جمله قشنگیه بعضی افراد فقدتظاهر بلدن ....
00:13 من دقیقا ب اون قسمت رسیدم:)) 🙂
00:04 هعیییی روزگار کاش بیخیال بیخیال بودم:)
00:11 برای ما که این وضعیت عادت شده ؛ مشابه ها
00:14 سخت ترین کار دنیا تظاهره ......
00:06 😉💙
00:16 حاضر جواب باش😉🤙🏻💯.........
00:14 میگن، کسی که غم تو سینشه خیلی بیشتر میخنده؛/
00:15 احوال مرا زرنگ رخسار بپرس ......
00:05 . . .
00:07 دانلود یکی از این دوستا:))))))
00:07 ای بی وفا:))))))))))))))))))))))
00:23 آخییی از اینا میخوام..... :(:(
00:33 Music video🚬💤
00:16 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ:
00:12 بدون کپشن. .
00:04 😓 ولی آخه ما بازیکن نبودیم که😓
00:13 من میتونم تظاهر کنم که ناراحت نشدم
00:11 استوری غمگین شکست عشقی دخترانه
00:20 💔🙃
00:16 🙃💙
00:05 حس میکنم دارم غرق میشم تو تظاهر ((:
00:06 ولیتظاهربه خوببودندرحالیکهخوبنیستیخیلیسخته...🙂🖤⛓️
00:16
00:13 هر روز بهم بیشتر ثابت میشه که...
00:27 میگفت(خوبم)؛ اما داشت اینو گوش میداد
01:08 جانا ..........................
00:27 هرچیزیتایهحدیارزشجنگیدنداره...