00:26 یه چی بده دود کنم یادم برن آدما🤞🍷
00:26 یه چی بده دود کنم یادم برن آدما🤞🍷
00:10 اسمت چه زیباست که همه آخرش میگه (جان)❤️🤘🇦🇿
00:14 به ترک بودنم🐺🤘 .
01:32 دلم برا دختره سوخت🥲🥲 تروخدا اینقدر بی رحم نباشید مشابه ها
00:20 همروترککردمبجزNIKOTIN🚬🦦
00:12 میگـ؋ـت تو نـבارے ـבلشو یروز بخواے ترکم کنی…!
00:28 تو بری قول میدم تا ابد غمگینم..!🖤🥀
00:27 🫀🚜
00:15 موزیک غمگین ترکی غروب 🤍🖤🙃✨✨
00:09 همینطوره !
00:26 حیدربابا :)
00:11 داداش ما نداشتیم شما دارید 😂❤️
00:09 |پونصدباراینستاتوچککردم|
00:28 فقط تروک به به❤️🔥
00:34 والیبال تو مهد والیبال اینطوریه
00:13 آدمموادبکشهمیتونهترککنهاما..🌚💔
00:20 منهروقتیکیمیخوادترکمکنه.
00:52 آذربایجان=:...................
00:19 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، بستگی داره کدومش باشی
00:08 ولی یادت باشه تو یه آدم غمگینم غمگین تَرش کردی..!
00:15 تو ثابت کردی به هیچکس نمیشه اعتماد کرد🚶🏼♀️
00:13 کسی را نیمه راه ترک نکنیم.......
00:28 ................................
00:24 ..............................
01:30 موسیقی ترکی سیبل جان بسیارزیبا
00:19 توکه برام هیچی نیست...... :)
00:22 ...حال و هوای برو بچ مشهد...
00:24 .`یاشاسین تراکتوریمیز`.♥️🦋