00:13 >>>
00:13 >>>
00:20 🎀
00:11 گاهی یک جنگ برای ماندن محترم تر از یک صلح است برای رفتن!
00:20 ولی این اهنگ خیلی غمگینه.).... مشابه ها
00:16 من از دیوانه ها ییدم هراز عقل مرده :)
00:15 `هنومیکشم`شعلهازلبات-
00:14
00:26 [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
00:33 چقدر حقه این حرف تتلو...... 💔
00:30 من باهات قهرم با اینکه هرشبو...
00:25 سلطان تتلو با اهنگی که همه میشناسنش
00:42 جای هنرمند زندان نیست :) .......
00:29 یه سایه میدوئه دنبال من تنها با وحشی رو زمینم بی هوا...
00:21 موقعیت=خودش رفته ولی فکرش جا خشک کرده گوشه ی ذهنت💔
00:16 تکراری شده لوندیات.........تتاو
00:10 بالاتر از سیاهی بخت منه :/....
00:18 سلطان تتلو....................
00:29 قطره قطره اشک چشمم:/ ' تتلو'
00:26 چی اومد به روزمون آخه جوونیمون
00:19 دیدی دل شوره هام بی جا نبودن ؟؟
00:14 نصف شب میشینم اینجا تنها بی تو:(
00:23 :)
00:26 خسته ازین مردم بس که بیکارن....؛
00:14 :::::::::::::::::::::::::::::)
00:14 تا تحویلت گرفتیم یــ..ابو ورت داش😏
00:14 سلطان با حرفات زندگی کردم و خواهم کرد
00:45 توی اون نگاه اول دلم از نگات ی چک خورد..
00:33 من دلم تنگه