00:12 کاش هیچتویی وارد زندگیم نمیشد...
00:12 کاش هیچتویی وارد زندگیم نمیشد...
00:26 صـدآشـ آز کف بهہشـت آومـدهہ....
00:26 تاسیتن عشقه عشق.................
00:28 تنها چیزی که هیچوقت ، قشنگیش تکراری نمیشه چشمایِ توئه بیبی :)🫀✨ مشابه ها
00:29 او قند روزهای تلخ من است... .
00:31 درد داشت این سکانس............
00:32 ولی این ادیت عجیب درد داشت:)))
00:30 نه چک زمین نه چونه عروس اومد به خونه
00:10 عه گاو شدم که😂😐💔 .
01:09 هعی واقعا چرا نباید دوتا عاشق بهم نرسند ....💔😔
00:38 و شیرزادی که هیچ وقت ایرانشو ندید❤️🩹
00:15
00:18 هیچ فیلمی نمیتونست اینقدر غمناک تموم شه
00:24 تاسیان 😀💘
00:22 با هم فرار میکنیم از این شهر ساختگی.)
00:34 ولی قدرت بازیگری یعنی این>>>>>>>
00:25 .................................
00:33 شاید نوع سوم همون نوع رکب زن باشه:)))
00:14 زوجی که بقیه شیپ میکنن Vs زوجی که من شیپ میکنم:
00:29 خدا خدا میکنم فقط ته رفاقت شما مث رفاقت آبان نباشه
00:21 شیرزاد و خاتون فقط کنار هم قشنگن:)
00:11 همه چیز اونطوری شد که نباید... تاسیان شد
00:21 خط قرمزته نه ؟
00:28 اونا واقعا عاشق هم بودن ولی آخرش تموم شد:(
00:29 میون دوتا دلبر من دو دلم کدوم ور🤔🤫
00:27 مردی که حس قدرت بده همیشه تو دل میمونه:)#تاسیان
00:22 حاجی مگه همچین عمه ای داریم؟ مگه میشه مشتی؟
00:21 ندونسته دلمو به غریبه سپردم 🎼🎼🎼