00:15 خیلی حس خوبی میده🙂:)
00:15 خیلی حس خوبی میده🙂:)
00:47 موزیکش رو برسه 7 تا لایک میذارم ❤️😍🥰
00:50 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
00:20 یه بیکلام تقدیم نگاهتون.. مشابه ها
00:45 بـارون اومـدو یـادم داد...🥀🖇🫀
00:07 واییییییییییی من رو این کراش زدممم
01:12 قشنگ بود:)))))))))))))))))))))
00:23 ⛧°. ⋆𓌹*♰*𓌺⋆. °⛧ 편안한 기타와 함께 ⛧°. ⋆𓌹*♰*𓌺⋆. °⛧
00:41 بخون...........................)
00:28 این اهنگ بی کلام و موقع خوابیدن گوش ندین:)
00:32 اینار تو بجای خواننده بخون.....
00:14 جایی بمون که قلبت لبخند میزنه..!🩵
00:55 قشنگ ترین..:::::::::::::::::::::
00:39 من عاشق تو هستم من تورو می پرستم ❤️P
00:33 تو مسیر موفقیت همه چیز ممکنه. ⭐
00:51 ولی خب حرف دل منو میزنه!:) 💔🚶♀️
01:25 ولی این بی کلام ))))))))))))))))
00:34 آهنگ تازه ترند شده ولی با گیتار
00:37 همخوانی کنید 💙🫀 ۰۰
00:20 :))
00:38 قفلی جدیدتر و زیباتر😅🥹 خدایی خیلی خوب خوندن✨️
00:17 بیشتر به موجو دریاهو آسمون توجه بشه🗿🤌🌿
00:10 اجرای قطعه valse
00:16 به وقت دلتنگی...🖤
00:21 همه باهم بخونید یک دو سه میدونم می...
00:16 میگفت:‹تنها چیزی که از موسیقی میخواهم فرار از زندگیست.›
00:49 حتی اگه بمیرمم فکرت نمیره از سرم...
00:40 باید ب هر کسی با هر عقیده ای که داره احترام گذاشت...🙃❤️