00:25 بالاخره ورژن قبلی برگشت ...🚶🏻♀️
00:25 بالاخره ورژن قبلی برگشت ...🚶🏻♀️
00:13 من خودم انتخاب میکنم احساساتم چطور باشه
00:09 -چرا جدیدن بی احساس شدی؟ حالا من : جدی میفرمائید؟؟
00:10 سینمو بشکاف، اگر قلبی بود میتونی صاحبش بشی مشابه ها
00:10 خیلی بی احساسی.................
00:14 Pov
00:12 میدونی علت گریه ی بی اختیاری چیه؟
00:07 غمگین ...........❤️🩹............
00:20 استوری دردناک غمگین ..
00:09 . .
00:24 عنوانیییی نیییی.................
00:10 :Me
00:12 .................................
00:08 .
00:12 با دیدن اینا یاد من بیوفت::::)
00:12 ساختید ازم یه انسان کاملا بی احساس..
00:08 آخرش خودت برای خودت میمونی:)))
00:07
00:08 متاسفم واسه همچنین آدمایی>>>>>
00:09 ...................................
00:22 از اولش خودتون باشید😂
00:14
00:11 مینویسم چون کسی موظف نیست دلسوزی کنه~
00:08 ✦باعثمیشهتوسنبالااحساسیبرایرابطهنداشتهباشی✦
00:13 و در نهایت آدمیزاد به نقطه ای میرسد که..
00:29 افسرده. دپ غمگین دخترانه شکست عشقی
00:05 ــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:19 :))))))))))))))))))))))))))))))