00:15 طنز............................
00:15 طنز............................
00:36 . چ بگویم?! 😔😂
00:11 ولی این زیادی کیـــوت بود🎀🦋😍
00:26 خیلی خوشبختی منو داری!:))))))))) مشابه ها
00:06 واییی خد چه نازه... 🥹✨🤍
00:10 پسری که مامانش من باشم>>>
00:41 میخواااااااااامممم♥️😍☺️. .
00:07 مِهرَبون تر از هَمِه >>>
00:07 نی نی >>>>
01:00 او خودا 🥹
00:16 بچگی من:
00:28 از گریه هاش بغضم گرف..........
00:16 باید رژ زد آب بزنه خدااا🥺🥺😂
00:15 یه نفس عگیب بکش🤣🤣
00:41 اینم از بچه های این نسل 😂😂🤦♀️
00:10 فدایـ تـُ بشمـ🥺..............
00:25 دلیل ادامه ی حیاط پسرا 😂😂🥺؛
00:09 بچه ای که مامانش منم:))
00:29 توایناتاقپیچیدهبویتنتو🤣💙
00:09 معرفی میکنم بچم که هنو شیر میخوره ولی مهندسه:) 🗿🚬
00:06 اوخی چه نازه😍
00:08 من به دنیا اومدم تا ترو اذیت کنم😂😃
00:21 ووی ری اکشنی دوست داشتم 😂♥ .
00:05 من از خدا بری همه دخترای که بیو تاووو فیکن ده تا ده تا ازینا بدن
00:15 چه کیفی میکنه....... 😂🤧
00:37 چرا آنقدر نازی قند نبات هااااااا🥞
00:15 ولی به بچه حسودیم شد🙁💔😂
00:32 این کی مشقاشو مینویسه😐😐.....