00:22 𝐏𝐎𝐕: اون منو نخواست مامان:)
00:22 𝐏𝐎𝐕: اون منو نخواست مامان:)
00:38 موزیک ویدیو غمگین ............
00:21 ولی این جمله بتاش خیلی حق بود ›››
00:12 نترس... ترس نداره که..........😂😂 مشابه ها
00:11 نمیتونم تحمل کنم:)❤️🩹حقیقتهمینه دوست دارم
00:27 نقی واسه خودش یه دیکشنری جدا داره🤣
00:42 پپپثپپپپپپپپپپپپپپپوووووونووذااههه
00:38 ویدئو غمگین در باره پایتخت ارستو بی معرفت
00:11 هیچوقت تکراری نمیـــشه. 🤣😂😂
00:26 چه سری عجب دمی عجب پایی😂😅🤣😂😂
00:23 ولی فقط خودم می دونم چقدر اون ادم سابق نیستم !!🖤
00:25 منم همینطور بهتاش😞🖤
00:13 همه از خاکیم نقی از بتن 😂😂😂
00:16 زیادی واقعیت داشت.............
00:18 اصا حقققققق😂😂👌🏻ــــــــــــ
00:09 پایتخت : وقتی نصیحت............
00:11 بله من جنگی بیمه من گنگستر بیمه
00:28 من فقط میخواستم بچه خوب خانواده بشم :)🖤
00:12 اخخخخ امید🫠💔
00:04 وقتی میخوام با دوستام برم بیرون ولی مامانم اجازه نمیده:😂😂
00:30 وایی دیگ ترکیدم از خنده آخه افسانه پايتخت
00:16 پسری که به حرف مادرش گوش نکرد و میمون شد! `
00:21 منم همینطور بهتاش. .
00:17 .................................
00:38 .................😅❤️🫠...................
00:09 واقعا تاثیر گذار بود!... 😂🏍⚡
00:14 نبــــایــد ایـــنجـــوریـ میـــشد🖤🥀🚶🏻♀️
00:18 ولی بهروز پایتخت۶ خیلی خوب بود