00:19 هر چی کم سن تر بودیم خوشحال تر بودیم🥺💔🌹
00:19 هر چی کم سن تر بودیم خوشحال تر بودیم🥺💔🌹
00:15 ترکیب محشر: صدای حامیم🎙 + صدای باران🌧
00:09 تنها چیزی که یک رنسس را آروم می کند صدای باران است و بس(
00:16 اینم آهنگ کوردی غمگین دوستان🖤🙃 مشابه ها
00:06 دوست دارین با کی اینجا قدم بزنین؟🍷
00:08 کیا بارون دوست دارن؟..🍷
00:18 فاصلم تا مرگ ی اشارست-......
00:22 ♡☆♡☆☆♡♡#٪٪♡...............♡♡♡☆☆☆
00:07 ولی وایب بارون با جنگل یچیز دیگس>>>
00:28 بباراینمنمباران..
00:14 اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم:)
00:08 - زنـבگے نیس کِـہ کُلِکسیونِ بَـבبَختیه🖤👋🏾️
00:15 «گیتار میزنن با تار های عصبیت»
00:14 تو را فراموش خواهم کرد......))
00:12 بارون میباره نمنم پشت خونه ی عمم عمم عروسی کرده مارو دعوت نکرده!
00:21 از اینایی ک دوست دارید🥲.
00:09 فیکش کنید:)))))))))))))))))))))
00:07 🌿🍵🍀▫〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
00:09 ★▪︎★▪︎★▪︎★▪︎★▪︎★▪︎★▪︎★▪︎★▪︎★▪︎
00:14 `میخاسم؛ همه چیو، درست`کنم`زورم`نرسید`
00:40 فقط تو باش به جای همه . . 🥲✨️
00:27 ______________________________
00:15 وَفٰابِههَرکِهکَردیمبیوَفٰابُود🖤🍃.
00:07 ....I love dancing in the rain
00:19 مگهمیشهتورویادمبره..!
00:06 تهران........................:🍁
00:12 همیشهخیلیتلخهاخرش..
00:08 ولی وایب طبیعت و بارون تا ابد:))))))))