00:32 هرشو هرشکم دراری
00:32 هرشو هرشکم دراری
00:26 ،،،،شاید یروزی یادم بیوفتی،،،،
00:34 ............♡.......♤.........
00:41 حامیم باشه؟:)...................... مشابه ها
00:12 How •
00:07 چرا من نیستم 😐💔. . . . ... . . .
00:16 اشک تو تنهاییت یعنی هرفایی که نمیتونی به هیشکی بزنی
00:21 👩🏻🦯 💤
00:14 قبل از ترک کردن، سعی کن.....🤎
00:28 - ننه تو هم یه کاری بکن-
01:00 آهنگ جدید نوان. ،.
00:14 تو کدوم از گلایی ؟ موزیک ویدیو
00:11 هنوزم به يادتم درسته خيلي گذشته🙃💔
00:15 © عاشق صداش مخصوصا این آهنگش ©
00:18 عذر بی جا ننخاه! از هیچ کس :)))
00:16 زدن زدن زدن.......
00:32 به معنی آهنگ توجه نکنید. .😔🔥
00:14 🎧🎸
00:48 ولی ارامشی که صدای این دوتا داره
00:15 ...... لایک یادت نره
00:16 وقتی نگات تو نگاه منه،کل دنیا مال منه .
00:16 من نتوانم نتوانم نتوانمممم...
00:17 گاهی وقتا ادم میکنه هوس ک بره 🚶♀️
00:15 حسی که دارم بت بشنوی ازم 🤍🖤❤️🩹
00:40 قفلی صداشممم:)) ✨🖇🙂............
00:31 کجایی بگو الان.....
00:22 دیدمت یخ زدم چه.......
00:29 برمیگرده بلاخره تورو میخواد الان بیشترو