00:15 مَن تُو رو آرِزو کَردَم خُدا دادِت بِه اون یِکی :\🖤️
00:15 مَن تُو رو آرِزو کَردَم خُدا دادِت بِه اون یِکی :\🖤️
00:16 میدونی چیه زندگیم کسشرهع اک!؟ :/
00:17 ناراحت کنندست که یکی از بهترین دوستات تو رو ترک میکنه
00:24 Bir nedenimiz yok...........🥀 مشابه ها
00:13 𝑇𝑖𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑓 𝑓𝑢𝑡𝑖𝑙𝑒 𝑒𝑓𝑓𝑜𝑟𝑡𝑠..:)
00:11 قلب سیاهو رگای سنگی....:)))>>>
00:26 بسه دیگه ...بخدا نمی کشم .........
00:19 انقدر غر زدی آخرشم منم دور زدی🖤🥀
00:03 در انتظار بازگشت خودم به سر میبرم:/
00:11 💔🥀....؟.......................:
00:15 -چی خوشحالت میکنه؟! + یه همچین لحظهای!
00:20 عِشقی که گونَمو خیس کَرد🖤>>>>
00:11 من نمیدونم چرا تنها موندم توی این جاده نصف راه:)
00:16 غمگین متوسط....................
00:11 مود خیلیا ....
00:08 هعییی.....................؟......
00:15 از بدترین حس های دنیا :
00:15
00:28 ماپشتهزارانلبخندخودمردهایم:)🌱🖤️
00:07 ولی من به اندازه اتفاقات بد زندگیم👇
00:06 عمیقا ً حس میـــکنم ........🙃
00:10 من عزیز بس کن لطفا،دیگه هیچی برات نمونده!
00:15 ......................................
01:02 ولیـ هیـچـکـسـ براتـ من نشـد...!🖤
00:12 من فقط چندتا دوست صمیمی واقعی میخاستم؛)
00:11 :)))))))))))))))))))))))🖤✨🥲🗿
00:10 چجوریرابطمونودرستکنم:)
00:10 افسرده ها دو دسته ان://////////