00:10 :)
00:10 :)
00:17 . . . . . . . خسته. . . . . . .
00:15 همه چیزیو آدم نمی تونه به همه کس بگه..!
00:08 هیچوقت شبیه هم نبودن .....قلب و مغزم رو میگم:) مشابه ها
00:08 حق>>>>> >
00:11 گاهی یهسری حرفها در عین قشنگ بودن غمگینن.
00:10 اره قلبم هنوز خونته🙂❤️🩹
00:04 درونـگرا بـودن اینـجوریـه کـه 🫠
00:26 اما من قلبم درد میکنه.........
00:24
00:07 فقط دوست دارم اشک بریزم.......
00:04 ————————————🖤🙂
00:15
00:07 حقققققق ترین ویدیویی که امروز میبینین
00:08
00:08 بعضی درد ها رو نمیشه گفت نمیشه نوشت فقط.....💔🥀
00:10 که تو هیچ وقت دلت نمیومد باهاش بکنی ...
00:11 هعی .............................
00:21 با یه فالو یا یه لایک خوشحالم میکنی»»
00:15 اشک تو تنهایی هات یعنی آقای قاضی
00:29 شدم عاشق اونی که (مال من نیست)💔🙂
00:13 من اگه #بمیرم هم مردن از #مد موفته❤️🩹✨
00:21 👩🏻🦯 💤
00:08 ....................... . ...
00:08 بچه گربه غمگین: وقتی شوخی ناراحتت می کنه یک بچه گربه ناز با چشمان اشکی و یک آهنگ غمگین. به نظر می رسد دلشکسته است. الهی بمیرم!
00:06 درد همشه در اشک ها نیست بعضی وقتا هم در لبخند خلاصه میشه.
00:12 مرد ک گریهه نمیکنه:(((((((((((
00:17 دقیقاً من ،ولی من بدون صدا میخندم پهن زمین میشم 🤣🤣