00:37
00:37
00:15 ارسطو:من مغزم کلا خط خطیه...🖤🪽✨️💅
00:18 بشنویم حرف حق از ارسطو 😔🖤
00:09 کاش میشد. این کاشکی ها تو زندگی خیلیامونه:/ مشابه ها
00:14 ولی تا میتونید دل نشکنید .......
00:41 مامان شما هم اینجوری هست...؟؟😂💔
00:07 ⋅•⋅⊰∙∘☽بعضی وَقتا کل وجودت گریه میکنه جز چشمات☾∘∙⊱⋅•⋅
00:10 همه تو زرد از آب در میان:)🍃🍃
00:13 😔🥺 .
00:07 حق تر از این داریم؟😂
00:25 دروغ گفتن ارسطو 😂 😂 🤪 🤪
00:14 منم همینطور ارسطو :)
00:12 من فقط چندتا دوست صمیمی واقعی میخاستم؛)
00:12 تبدیل میشود به دو نفر!........
00:09 کاش میشد فکرمون هم مثل یه زندانی ، سند بزاری آزاد بشه🪦
00:18 بشنویم حرف حق ارسطو------- 🖤🥀
00:26 ............................🖤
00:32 پایتخت ۷ خدایی خیلی خوبه ، نه؟🤌🏻😂
00:03 خمر منو کم کرده🤣🤣🤣🤣..........
00:14 زنداییم داییمو کتک زده😂😂😂
00:18 شری جان انتقام هم موقع خودشو داره دیگه💀🫵
00:33 نقی معمولی اما سیگما...پایتخت🫣
00:24 با تقلب هم پاس نمی شیم با این وضعیت 😂
00:33 پایتخت ۷ ب روایت تصویر انگار کلا برای اینگور کردن همدیگه اومدن 😂😂😂😂😂
00:41 وژن کودک پایتخت بهداشت و فهیمه به نظر من جالب تر بودن
00:07 واقعا سخته مثل ۶ سیخ جیگر (در اک دیگم هم گذاشته میشه)
00:32 اگه اینارو تو سریال دیدی فرار کن
00:52 چرا خودکشی میکنن ؟:)