00:11 شاید یه رفتار گرم...شاید.....(
00:11 شاید یه رفتار گرم...شاید.....(
00:09 وقتی کسیو نداری باهاش صحبت کنی درد و دل کنی به یه ربات پناه میبری
00:08 امروز دیگه چیرو باید تحمل کنم؟؟
00:17 خندیدنای مصنوعی وسط دَردای واقعی...! 𓏺 مشابه ها
00:11 یه وقتایی از خودم بابت اینکه..
00:13 تُ پایانِ هر جست و جویِ منی.....!
00:17 .............💔🥀.............
00:07 . .
00:07 خواب = دور بودن از :
00:10 ........🙂🖤
00:12 من در این خنده ی پر غصه مهارت دارم...!
00:13 3»»»»»»»»»»»»»»»»» ♡-♡-♡-♡-♡«««««««««««3
00:19 . 😴💔 .
00:15 غمگین عاشقانه بی احساس تنها بی
00:17 من ساده ترین حق زندگیمو از دست دادم:)..
00:15
00:06 نمیتونی از فکرش بیای بیرون:(...
00:18 هیچ چیز ثابت نمی مونه...
00:16 چقدررر گفتم نجنگ با مننننن🖤🙃
00:12 سلیقمی تا صد سااااااال دیگه🤍💍
00:06 🍂🙃
00:06 هنوزم قهوه آن را تلخ مینوشی . همین برایم کافی بود تا بفهمم دوستم دارد
00:10 چون دختر اونم و دختر یکی بودن بهتره
00:15 من به عشق دیدنت نفس میکشم فقط!
00:12 😊🖤.......
00:15 اگه این صدا یهروزی به گوشِت رسید..🖤🫴🏼
00:09 عاشقتم عزیزم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
00:10 گویند چون میگذرد غمی نیست به ولله همین درد کمی نیست 🫴🏻🖤