00:20 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:20 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:16 هعی🎻:>>> .
00:15 فراموش کن اونایی که ازشون ضربه خوردی...°•
00:18 نمیخام از پیشم بریی👼🏽💗 مشابه ها
00:30 وایب صداش🥲💔🖤💜......((((((((:
00:24 هرچی که دارم ماله توه این دل هوا خواه تونه 🥺🤍✨
00:56 اهنگ تا اخر زیاد کن قول میدم پشیمون نشی🥲ツ
00:23 ...............................
00:20 بهتر از اصلیش میخونه🕊💫 عاشق آهنگشم🙃
00:10 خمارتم؛
00:22 امید در اوج ناامیدی !
00:59 shabe moohat............................
00:20 ولی اون آهنگ :))
00:16 هیشکینشدمثلتوبرامن.؛
00:14 :::::::::::::₩::::::::::::::::
00:22 از آسمون سنگ بیاد حتی اگه جنگ بشه 🥺✨
00:19 ول خب دوریت قشنگهه چون ب...🙂🦋
00:16 ولی من میخام فراموشت کنم ولی خوب تا چشما مو میبندم
00:42 دوباره با خاطره هات عکسات در افتادم💔:
00:21 هَمینٖحٰالٖبَدُعِشقٖاستٖ!-:)🌒🖤✨
00:21 ................................
00:20 ::::::::::::::: 🖤 :::::::::::::::
00:08 .................................
00:15 هعب صدای یانگ صادن🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
00:15 :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
00:21 به اسمت قسم نیستی انگار یچی کمه
00:15 `دیگه مال من نیستی................!`
00:18 آهنگش:>