00:13 واتتتتت چراااا 😂😂😂🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨
00:13 واتتتتت چراااا 😂😂😂🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨
00:23 من که عاشقشونمممممممممممممممم🥺
00:16 خطرناکترین خشم متعلق به مهربون ترین ادمهاست
00:24 عنوان ندارد................... مشابه ها
00:24 مگه دوسم نداشتی رفتی و تنهام گذاشتی...
00:14 تو خیلی خوشگلی درست مثل.......
00:27 ،،،،،؛؛ هٍـــعـ،،،ـی....😔🖤🥀
00:16 هنو یع تیکه اه قلبمو پیش خودت داری
00:15 حس میکنم تنهام با اینکه هستی...!🖤🚶🏻♀️💔
00:13 عجب صدای قشنگی 😂😂😂.. .
00:49 رقص با کدوم آهنگ بیشتر به دلتون نشست ؟؟🥹..
00:38 فراموش کردنه کسی. که دوسش داری
00:24 اینجا طهرونههه...................
00:18 سعی نکن خودتو بخاطر یه ادم اشغال خراب کنی🌚🚶🏻♀️
00:22 روزامونو شب میکردیم باهم...>>>
00:20 🎧🤍
00:35 شه اوشو اشیی. نقی
00:25 این چهار تا آهنگ و به شدت توصیه میکنم قشنگن
00:13 موزیک ویدیو دارک................
00:40 این واقعا یه شاهکاره . 🥺🎧
00:14 این دقیقااا منم🥲😂🫴🏻.......
00:15 🫀💔🫀. غمگین 🫀💔🫀
00:35 آخَرِسَرْمْیْرِسِهْبِهْهَمْرْاٰهِمْاٰ❤️
00:18 اوننِمیدونستچقدبرآمفرقدآشت:)
00:20 یه کمی بریم به ترکیه..:) 🥲❤️🩹
00:15
00:15 این ویدیو خیلی خوبه من که عاشقش شدم
00:15 نمیان عمراًنه نه...>>>>>>>>>>>