00:13 ،،،،،، چقد سخـتهـ بدونـی........
00:13 ،،،،،، چقد سخـتهـ بدونـی........
00:39 لوسه ولی گوش کن..............:
00:20 ویالون ها مینوازند>>>>>>>>>>>>
00:13 مرکز ماییم ...شعبه زیاده!!!!!! مشابه ها
00:13 نه اون هنوز عاشق منه نه من........
00:24 ولی صداش🥲🌈🤌
00:30 ◇◇فالو و لایک یادتون نره¿ ممنون ◇◇
00:11 بودی تو خـــون من مث مـــــواد
00:31 تهیونگ.وی.بی تی اس.آرمی.تهکوک.ویمینکوک
00:14 دنیا زیر پاهامه............✨️🖤
00:18 🌱 ࣪ ࣭ حرفای حق یاس تو آهنگاش>>>👤📀
00:12 من خودم خاستم که اینجوری بشه👣
00:28 این چشا تازه دار عشقو یاد من میده دیدی اخرش شدیم مال هم دیگه🙃🤍
00:13
00:25 اونکه یه وقتی تنها کسم بود.....
00:15 اصلا هرچی دارم براتو دارم هواتو😅⛓️🥀
00:19 mohsen lorestani_bivafaii kard
00:24 سخنی ندارم...
00:18 اهنگ جدید زانیار خسروی و دکاموند
00:09 #کلیپ🦦✨. .
00:21 مسی از رونالدو بهتره فکککک نکنمممم🫡😉
00:14 فقط میرم میام نمیشنم صداهارو
00:27 تو بودی مورفین- اینن دلو کوشتیش-
00:18 جز تو یاری نگرفتیم نخواهیم گرفت بر همان عهدی که بستیم برآنیم هنوز
00:22 خوبه میفهمم حالت خوبه بدون من....:)
00:31 کاش یبار دیگه چشاتو....:)
00:12 وایب این اهنگ🎧❤️🩹..........
00:10 آهنگی که هنوز نیومده ترکونده ❤️🔥❤️🔥