00:30 گریستم،برایِ همهیِ اندوهایِ جامانده بر دلم.:
00:30 گریستم،برایِ همهیِ اندوهایِ جامانده بر دلم.:
00:11 هنو یع تیکه از قلبمو پیش خودت داری ):
00:17 صداش: بهشت:))
00:22 حتی اگه تو یادت نیاد من نتونستم فراموش کنم🥀 مشابه ها
00:19 ایواناصلان
00:09 انجامش بده🙃🤍
00:10 ریمیکس ناب و غمگین..... 🖤((-:
00:31 تولدت مبارک غریبه :)))))))))))
00:16 توی دنیا ،هرکسی یه شکلی نونُ در میاره، زندگی میچرخه غصه ای نداره؛)
00:21 عاشقانه غمگین خسته برای استوری
00:19 🥀Gel parçalanmasın bütün doğrularım
00:26 هوش مصنوعی ثابت کرده ،...........
00:24 بیا اروم اروم باهم بخونیم 🥺🥺
00:27 کلیپ موزیک جدید♥️🥀
00:29 زندگی شوق رسیدن به همان فرداییست که نخواهد آمد؛🖤🕊
00:31 موزیک، استوری اینستا، غمگین.....
00:18 فقط وایب صداش چقد قشنگ میخونه فقط آخرش صداش بهت آرامش میده>>>>:)
00:15 :)))))))))))))))))))))))))).....
00:14 ول این آهنگ با روح من سازگاری داره(๑♡⌓♡๑)
00:17 چقد دلتنگتوم)؛❤️🩹🫂🥺
00:18 دل من با دلت آروم بشه)؛💙
00:15 یه ویدیوی ریمیکس موزیک ویدیو ترکی
00:18 Beat نبض و قلبم💓
00:23 کلیپ!
00:32 آهنگ قشنگ_ غمگین _عاشقانه:))))
00:14 به روتون نمیاریم ولی بدجور دس به جبرانیم:) 👌
00:32 😢🥀...Ağlama, ben ağlarım
00:13 ای کاش قلبمون یه جوری میخورد بهم پیوند