00:23 رفتي و شد يادگارت قلب شكستم!🖤🚬
00:23 رفتي و شد يادگارت قلب شكستم!🖤🚬
00:20 كاش ميشد كه تو قلبم قبرتو ميكندم!💔👩🏻🦯
00:17 گفتم دوسش دارم نكرد باور…..:)🧠🫳🏻
00:17 گل سرخ لبای تو یه دمنوشع و اروم میکنه... مشابه ها
00:36 اصن آشوب بپا کن...خدای منم صدا کن!
00:34 زمستان شده ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
00:15 دقیقا منم شبیه این یاروئه ام.🤧😂
00:19 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:26 دوباره حامیم 💥🤕💫این دفعه با آهنگ مرور🚬💥
00:34 بخاطر تو میتونم وانمود کنم خوشحالم با اینکه ناراحتم .....
00:15 رويا بود كه بهم ميرسيم و….!🖤🚬
00:19 اگه ؛ دوسم داری فقط راست بگو! ))))
00:11 عشـــــــــــــــــــــــــق 💤🖤
00:32 چيشد يهو دل كندي؟منو…...:)🖤🚬
00:22 قفلی زدم روی این شاهکار.👺💅🏻
01:03 ساز زدن با گیتار و یاد گرفتن کار باهاش😁😊کلیپ کوتاه
00:24 بی تو هرشب این دیوونه.....♫♫♫♫♫
00:10 آدما هیچوقت خودشونو تغییر نمیدن !)
01:03 هرچی عشقه توی دنیا............
01:02 بویِ گندم مال من؛ هرچی که دارم مالِ تو🍂
00:20 چـــنی تو نازی .
00:13 اینم واسه کراس بازامون........
00:29 با دیدن این ویدئو بغضم گرفت...❤️
00:22 دیشب تو خواب دیدمت....❤️لایک و فالو یادت نره ❤️❤️❤️
00:12 دقیقا🤝🏻
00:15 عاشقانه |آهنگ زیبا | کلیپ موزیک | غمگین
00:23 ولی این آهنگ روسی یه لول دیگست
00:19 ولی این آهنگ تا ابد آهنگ مورد علاقم باقی میمونه🎶