00:08 همین که کاری به کار کسی ندارم...
00:08 همین که کاری به کار کسی ندارم...
01:00 همیشه یک نفر تو خانواده هست که...
00:08 هعب ولی من اون و میخام دوصش،درم
00:24 "نزا توی دلت سردی بشینع گل من " مشابه ها
00:08 بفرس براش مطمعنم خوشحال میشه🤍💯
00:15 ::::::::::::: 🤍 :::::::::::::
00:26 با کسی ازدواج کنید که واسه دیدنتون توی لباس.
00:29 ولی این آهنگ با صدای ایشون.....🤌🌚🦋✨
00:12 وایبش . .
00:07 و در هر آنچه مرا نجات میدهد ، خودِ من است .
00:08 ♥️♥️ .
00:13 ..تو کجای قصه ای؟..کافیه بگی..
00:14 .................
00:32 پیانو = آرامش 💗
00:19 آرامش فقط این!
00:06 :::::::::::::::::::::::::::::::::::
00:09 اوخی خیلی گشنگ بید ...........
00:11 یکی از بهترین حس ها: قفل کردن دستامون...>>>
00:11 اندکی ارامش در دل اشوبم.........
00:32 آرامش جانم . هر شب نگرانم ((((:🥲🤍
00:10 🌑 ✨🌚✨(((((((((((((((((؛
00:14 ولی هر اتفاقی هم که بیوفته!!...
00:12 ......موسیقی......ویولن.......
00:20 _وقتی خدا دلداریت میده :🫀🤌🏻
00:13 در جریانی که چشمات دنیای منه>>🥹🩷
00:07 ارامشی که این روزا بهش نیاز دارم .....
00:18 🥺♥️ .
00:15 وجوریکهتومراقبمی؛💍❤️