00:26 از دنیا و آدماش بدم آمده:(
00:26 از دنیا و آدماش بدم آمده:(
00:19 آره داداش تموم میشه ولی شناختیم اونایی رو که باید میشناختیم
00:18 چندسال بعد مرگت چی میشه؟!
00:05 It should be noted that being homesick also has a world مشابه ها
00:55 «««««آدما شبیه ساعت میمونن»»»»
00:09
00:06 من هیچ وقت از نبودن آدما ناراحت نشدم...(
00:10 ارـہ عزیزم💅🏻🎀
00:21 ولی این جمله بتاش خیلی حق بود ›››
00:05 آدما ؟ نه هیچوقت ..
00:36 کلیپ نوشته تنفر از آدم ها غمگین دپ
00:08 حضوری شبیه نبودن.......!:)))))
00:12 :)
00:08 بدون شرح.......................
00:10 تا رنج تحمل نکنی گنج نبینی تا شب نرود صبح پدیدار نباشد #سعدی️
00:08 شاید برای شماهم اتفاق بی افتد😂
00:07 ..................................)
00:04 ....
00:05 تنهایی لذت بخش تر میشه.........
00:08 از دوووووووووووور=))))))))))))
00:12 راضیـــــــم ازتـــــــــ): ـــــــ؟
00:08 خیلی جدی گرفتم:)حرفاتونو ،قول هاتونو...
00:13 چرا این انقدر حقه؟😂
00:09 خنده* حق亗ƦƘ亗.......................
00:44 تو زندگیتون واسه موندن آدما التماس نکنید..🚶🏿♀️🖤
00:26 فیکه بعضی ها معرفتشون گیر باشی یجا دیگه نیس به :))
00:11 چیشدهبهچیمیخندی؟
00:08 . .