00:05 THE LARGEST SAD TITLE EVER WRITTEN
00:05 THE LARGEST SAD TITLE EVER WRITTEN
01:04 تنهایی یعنی وقتی همه آنلاینن، ولی هیچکس واسه تو نیست.
00:24 ڪاش !!! `دنیا` طوری بود ڪه هیچکس به ڪسی` نیاز` نداشت
00:12 گلم پیشم نیس !:))))🤍🍫🥲 مشابه ها
00:25 افسوس که جاده اینگونه بیرحم امیدهای فردا را در خود میبلعد!!!!!!!
00:12 عاشقانه. غمیگن. تعنا. دپرس. دیوونه
00:35 همـچـون ساعـت شنی شــده ام کــه نـفــس هـای آخـرش را مـیـزنـد
00:14 🫠💔
00:09 تا حالا شده؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
00:56 ما بیش از اندازه قوی بودیم به کسی تکیه نمیدادیم به کسی از دردهایمان
00:13 سکوت توی گوشی تلفن سنگینترین سکوتهاست نه از دستها کاری ساخته است نه
00:16 دیگه هیچکدوممون قدرتِ تظاهر به خوب بودنو نداریم :)__________________
00:30 .نامهایبهخودم: چنانشجاعوساکتی کهفراموشمشدهرنجمیکشی... ....
00:12 غمــ#غمـ انگیز#دپـ#تنها#دلـ شکستهـ#قویـ
00:09 میدونین علت گریه ی بی اختیار چیه ..؟!
01:23 اخ نقی نقی نقی نقی_____حال هیشکی نشه حال نقی😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
00:18 خدایااندکی نفهمی عطا کن ک مردیم ازبس فهمیدیم وبه روی خودمون نیاوردیم
00:14 غمگین. -
00:13 هیچوقت یادم نمیره........... 💔😞
00:27 دلتنگی یعنی:روبروی دریا ایستاده باشی ام.خاطره ی یه خیابون خفه ات کنه
00:15 دلتنگی ، عاشقانه غمگین ، دوری از عشقت
00:18 همه چی رو نباید فهمید، ندونستن آرامش داره!__________________________
00:39 جوانی مان با نگاه کردن به ارزوهایمان گذشت___________________________
00:23 ((((((((((((((((((((((((((((((
00:10 نمیدانم چه کسی دست اتفاق های خوب زندگی ام راگرفته است که دیگر نمی
00:34 هتل ترانسیلوانیا . ....
00:34 .............واسه یه خط تجربه یه کتابخونه تاوان دادیم ..............
00:10 هـمـیـشـه گـفـتـم : بـعـضـی درد و دلـهـا گــوش نـمـیــخـواد آغـــوش