00:31 دیگه دپرس نباش؛قشنگ بود حست برام:)
00:31 دیگه دپرس نباش؛قشنگ بود حست برام:)
00:30 💔.
00:13 . .
00:16 , مشابه ها
00:10 مرگ لازم است ن برای من برای همه🖤
00:10 ........میگم ایشالله...........
00:17 به قول شایع:یه روزی بدون اینکه به کسی بگم میرم:)))
00:10 من برام سخته احساساتم رو بروز بدم...:)
00:23 کلیپ نوشته عاشقانه جدایی تنهایی
00:16 ....بهش بگید دیگه زدم قیدشو....😄❤️🩹
00:22 بی تو ، نبض و قلبم ! میزنه تند تند هر شب 🌃🤍
00:08 🥲🤌🏻
00:04 ادمای رنج کشیده خطرناکن چون میدونن. . !
00:22 اونی که رفت باید میرفت . . . دلت که شکست ؛ باید میشکست .
00:42 مراقب حرفاتون باشین به گوش مون میرسه
00:12 باشه همه چی یه روزی درست میشه ولی من...:)
00:55 فقط سواله برام اون شبا شو چطور میگذرونه ..🖤🚶🏿♀️
00:19 از حرف فامیل نترسید بابا...فامیل برگ کدوم درخته؟
00:17 وقتی باید از هم جدا شید .