00:06 هیچ کس یهو نمیره..............
00:06 هیچ کس یهو نمیره..............
00:09 کدوم گوری رفتی لعنتی چرا با قلب ادم بازی میکنین:)
00:16 من هنوز باورم نشده رفتی❤️🩹،،
00:34 شکستی که به غیمت مرگ قلبت تمام شد مشابه ها
00:23 .........مگه دوسم نداشتی!🥺.........
00:10 وَقتی روزایِ خوبِت یادِت میاد-!
00:18 '💔' آرزو میکنم
00:08 خودت که زودتر رفتی............:)🙂💔
00:13 تو مرا ول کردیو رفتی چراااععع؟🥺💔
00:59 از دستم که رفتی کاش از دلمم میرفتی!.....
00:46 غمگین برای پدربزرگم که فوت شده دو سال
00:06 وقتی یهو یادت میاد باهاش قهر بودی
00:12 نامرد! تنها تنها رفتی نمیگم اجیت دق میکنه
00:15 ولی یهو ت شدی تموم زندگیمم😅🥀
00:36 بدجوری رفتی تو تار پودم🥲🥲🥲🥲
00:21 از وقتی رفتی نمیگم..............
00:15 تو رفتی و به خاطرت به هرچی پشت پا زدم..
00:15 بیبیچراانقدرزودرفتیازدنیام؟:)💔
00:54 یه بغضی هست که یهو میترکه و نمیشه جلوشو گرفت🥀
00:24 مگه دوسم نداشتی..چرا رفتی تنهام گذاشتی🤍!
00:08 چیکار کردی تو با قلبم؟ آخرش هم رفتی و تنهام گذاشتی
00:03 تو هم مثل همه نامردی کردی رفتی
00:08 رفتی و منو با خاطراتت تنها گذاشتی
00:13 از برزخ من رفتی که تو بهشت اون باشی🖤
00:43 رفتی موند دردا روم :) ...💔
00:08 خودت ک زود تر رفتی....
00:06 -فقطولمکردیورفتی.
00:28 خواب دیدم که تو رفتی بدنم جان دارد .