00:13 اینطوریاس.................... 🥺🥺
00:13 اینطوریاس.................... 🥺🥺
00:33 بعد میگن پسرا احساسات ندارن .:)
00:29 ................................🤍
00:18 از چـــــــــی بگــــــــــم بـــــــرات!؟ مشابه ها
00:29 🥀 .
00:26 وقت رفتنه و وقت دفن قلبمه:)💔🌚
00:21 💙🙃
00:10 اره سیسی جون اینجوریاست. 🫦❤️🔥
00:22 نه تقصیر از منه که بهش اجازه دادم 🖐🖤
00:24 یهــو شُــدی هَمــه یِ زندگیـــم…
00:21 جان چه میدانست از دنیا چهها خواهد کشید!
00:28 چقد آدمها راحت حال همدیگرو بد میکنن نمیدونن یعنی حال بد کردن یه لحظه
00:11 وقتی یهو یه ثانیع از تو ذهنت رد میشع!
00:17 همیشه اونی که همرو میخندونه خودش از همه غمگین تره:)
00:21 خدایش کاری ندارم به بقیه ولی این یه چیز خاصه🙌🏻🙌🏻🙌🏻
00:18 متاسفانه اینو یاد گرفتم:))))))
00:21 من با تـنـهـاییـ، تو با تـنـ هاییـ
00:17 دیدم اونا که با خنده جلو میان ناکس ترن 🙂
00:17 اهنگ هایی ک نسل جدید گوش میدن😏
00:33 حسی که این آهنگ به آدم میده هیچ آهنگی نمیده!🙃
00:21 استوری غمگین:) ولی این خیلی حق بود
00:50 ولی تو تنها دلیل اشتیم هستی با دنیا..
00:21 میگفتی بابا اون ک داداشیمه...:)💔:
00:30 ______________________________
00:05 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
00:12 .𝑰𝒏𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈
00:23 غمگین خونده شده موزیک ویدئو 🎶
00:11 چقد عقده نگه داشتم تو دل پیرم....👩🦯💔