00:24 دلم با گیتاری کهمیزنی خوبه همیشه گیتار بزن تا ببینمت💔✨🌱
00:24 دلم با گیتاری کهمیزنی خوبه همیشه گیتار بزن تا ببینمت💔✨🌱
00:13 -در حسرت 𝐃𝐢𝐝𝐚𝐫 تو آواره ترینم.
00:57 ی اهنگ قشنگ از علیها ب نام گل لاله 😍🌹🥀
00:37 امان از این گیتار/میکروفون های جادویی😔 مشابه ها
00:15 کبوتر دل جنگی باشه ؟!😂😂کبوتر عاشق
00:18 ی روز میمیرم از افسردگی یا فروخته میشه به شیطان روحم..)
00:15 اهنگ دیگه تمومه با صدای سارن🥺❤️🩹
00:18 غمگین عاشقانه زخم کاری مرگ افسرده
00:17 مقصر اصلی خودمونیم که دلمو باختیم بهش📓🔗🖤
00:13 موسیقی با گیتار آرامش بخش:) _
01:00 اگه تو رابطه ای تین جوری صحبت نکن...
00:07 دقیقا منم همین طوری هستم واسه همه چی میجنگم❤️♾️🤍🖇️
00:10 زیباترین نوشته هارو افسرده ترین آدما مینویسن .
00:17 کسی نی برام گیتار راک بخرههههه
00:09 افسرده نیستیم فقط از کسانی دور هستیم که دوستشان داریم
00:16 افسرده نیستم ،من فقط کسیو ندارم باهاش حرف بزنم
00:23 ضد افسردگی افسرده کرد :)💔. فکر از فکرم در رفت :)))
00:52 باهاش بخون تنها شدم سر تو.. :)
00:08 زورم ب اون دختری ک ت نگا میکنی نمیرسه(:
00:34 آهنگ تازه ترند شده ولی با گیتار
00:47 هروقت حالت بد بود اینو ببین دلت گرم میشه:)
00:07 غمگین افسرده خسته مرده بی روح
00:23 تنها خیلی سخته زندگی کنی زندگی همین جوری
00:44 صدای بچه های مترو و کار هعی🥲💔
00:26 ✞⁶⁶⁰✞🕷 لمس تارهای مرگ گیتار با انگشتان خونی🩸🕷🕸
00:41 ●♡چالش خواندن آهنگ مورد علاقه:
00:47 خوندن دختر پسر در بلایدیت🥲......
00:17 کاش می دونستی بعد رفتنت افسرده شدم