00:08 🙁😂های های
00:08 🙁😂های های
00:17 وای خدا مال ما از ۲ دی شروع میشه شما چی؟
00:04 که نصیب هر کسی نمیش😅🤌🚶🏼♀️
00:12 اگه دوست داشتی لایک کن........ مشابه ها
00:12 حالا استاد منم یا تو ؟؟.......
00:11 تا کی می خوای اوتاکو بمونی...؟(:
00:15 نبین هیچی بهت نمیگیم
00:15 🦈Lamine yamal and shark......
00:15 تا ابد ویسکا بارسا ویسکا کاتالونیا
00:21 ولی هکتور فورت عجب چیزیه ها>>>
00:47 آموزش میکاپ ساده روتین روزانه کیوت
00:08 خفن باش وقتی داری عکس میندازی این ژست هارو استفاده کن
01:20 همه ترکیدن از خنده عالی
00:13 ذلیل مردههههههه حقققققققققق...