00:21 صداشو دوست داشتم:)))))))))))))
00:21 صداشو دوست داشتم:)))))))))))))
00:26 خیلی دوست داشتم که دستای تو همیشه مال من باشه:)
00:13 باشد قبول نکن ولی تورا بیشتر از خودم دوست داشتم !
00:12 مومنت جدید مینسونگ (کپشن) مشابه ها
00:12 لحظات دوستداشتنی چا اونوو: ستاره محبوب کیدراما و کیپاپ این کلیپ جذاب مجموعهای از لحظات دلنشین و متفاوت چا اونوو، ستاره محبوب کرهای، را به نمایش میگذارد. با ژستهای متنوع، لبخندهای گرم و نگاههای ناف...
00:09 براون قرار بود آموزش انگلیسی بزارم
00:23 به کدامین گناه کشته شد؟!(کپشن)💔
00:16 بیا منه ببین با کله خوردن زمین گناه من چه بود
00:20 سفر دوست داشتنی من: لحظات دشوار و احساسی یک شخصیت در کیدراما این ویدیو شامل برشهایی از یک سریال کرهای با زیرنویس فارسی و موسیقی پسزمینه است که لحظات احساسی و چالشهای یک شخصیت را در مواجهه با مشکلات خانواد...
00:32 من دوست داشتم بیب خودت نخاسی گفدم هری🥲🖤
00:20 عمر و لیلاااااااا کاشکی به عشقش میرسید
00:13 بدون ک خیلی دوست داشتم من... ❤️🩹
00:23 استوری اول اسم `M`.........(((((
00:09 دوست داشتنت شیرین ترین اتفاق زندگی بود
00:10 ی ورزش مورد علاقه من که به طور نقاشی کشیدمش
00:20 کلیپ احساسی و غمگین از سریال درام: عذاب دوست داشتن و حس تنهایی این ویدیو کلیپی تأثیرگذار از یک سریال درام است که اوج احساسات غم و تنهایی یک زن را به تصویر میکشد. او در حال گریه است و با زیرنویسهای فارسی، از ع...
00:14 میدونی شاید چون دوست داشتم انقدر پیشت ضعیف بودم
00:08 ولی تو نبایو اون کارو میکدی من دوست داشتم!
00:09 لحظات بامزه و دوستداشتنی آنا و باند در انیمه خانواده جاسوس ویدیویی کوتاه و شاد از لحظات دوستداشتنی شخصیتهای انیمه محبوب 'خانواده جاسوس' که شامل آنا، باند و یوریای عزیز است. این کلیپ با موسیقی پرنشاط، صحنه...
00:14 وقتی دوسش داری و او کنار دیگری شاد است: حس تلخ عشق نافرجام این ویدیو با فضایی غمگین و دلتنگ، حس تنهایی و دلشکستگی را به تصویر میکشد. متن آهنگ و تصویر سایهای که به بیرون پنجره مینگرد، عمق احساسات کسی را ن...
00:11 ومنیقیندارم زیباتریناتفاقبراۍمن دوستداشتن'تو'بود🤍:)!'
00:05 الان جنگل داشتم بهتر بود 😂😂😎
00:18 عالی بو ببین حتما من که خیلی دوست داشتم
00:33 اگه روت حساس بودم چون دوست داشتم🥀💔😭
00:10 همیشه دوست داشتم غذاهای داخل انیمیشن ها رو تست کنم:
00:12 حق با اونی بود که میگفت:)))....
00:33 اگه گفتی دوست دارم فقط بازی لب هات بود:)
00:13 وایب پاییز اگه ویدیو بود.. چقدر قشنگه:))