00:14 جوری که ستایش وایب فرشته هارو میده>>>> #setayesh
00:14 جوری که ستایش وایب فرشته هارو میده>>>> #setayesh
00:27 +فرشته ها حنجرشو بوسیدن)٪&'،^🥺💞
00:58 تعوری آلبوم وینگز و هفت گناه کبریع؟
00:27 سلامتی همه فرشته های بدون بال. مشابه ها
00:20 اوه یه فرشته فرستادن از اون بالا....
00:07 کی گفته فرشته ها رو نمیشه دید؟
00:09 اونی که چهره اش می فرشته ها بود یه قلب هرزه داشت🖤😔
00:11 ازت فرشته ساختم تو سرم نبودی حتی نصفِ آدم
00:45 سلام برتو! ای کودک بی گناه فلسطینی.. :)
00:12 گناه اای خودت را نمیدانم اما....
00:35 فرشته بودی واسه کارایه بدم ......
00:10 فرشته هم باشی براش یه روزی....
00:25 آهنگ تو افسانهی عشقی روی انیمه قلعه متحرک هاول
00:38 از فرشته ایی که خدا برات فرستاده نهایت استفاده رو بکن
01:00 آقا مجید گناه داره دیگه نترسونش😂
00:23 یه فرشته شکسته .................
00:15 من فرشته وحشی توام رام کسی نمیشم 🍷((:
00:14 فرشته ماه تولدت چیع ؟ چه ماهی به دنیا اومدین ؟
00:09 بیگناه، ولی همیشه محکوم🖤 ...!
00:07 قلبمو بشکونین ، شیطانی میشم که تنهایی همتونو از راه ب درمیکنه
00:15 گناه جیمین چیست؟ خب الان میگم خوشگلیش
01:31 چرا واسه نجات بقیه فرشته باشم .... وقتی هیچ کس نمیسوزه دلش به حالم
00:27 بیگناه، ولی همیشه محکوم🖤 ...!
00:19 من دوسش دالم بع خدا🥺♥️
00:21 رورا یه فرشته ست....... 🌷🤚🥺🧚♀️
00:23 اخی گناه داشت روحش شاد🥀💔....
00:41 رقیه یه فرشته س روی شونه حسین. :)
00:22 رفیق انگار شدی دلیل زنده بودنم🙃🤍:♡: