00:25 چرا زمونه وفا نداره...........
00:25 چرا زمونه وفا نداره...........
00:07 هروقت به حس ششم خودم اعتماد نکردم:)💔
00:24 چشماتو ببند و به کسی که دوسش داری فکر کن🫠❤️
00:15 حرفی برای گفتن ندارم داداش 😔🖤 مشابه ها
00:40 بدجوری عاشق شخصیت اسپایدرمنم! کالکشن های مارول حرف نداره...🕸💯
00:13 هیچکس جرعت نداره نگاه چپ به رفیقام کنه پارش میکنم💋🐊
00:22 هیچ کلمهای توانِ توصیف وایب این اهنگو نداره>:
00:14 چیزی نگو چشات همه چیو گفتن💆🏿♀️🩶