00:12 پیر شدیم رفت فلانی . .🖤 • 𝒏𝒐 𝒍𝒐𝒗𝒆 🖤🕊
00:12 پیر شدیم رفت فلانی . .🖤 • 𝒏𝒐 𝒍𝒐𝒗𝒆 🖤🕊
00:12 گفتم دوستت دارم گف خوشبخت شی...!:)
00:12 گفتم دوسش دارم نکرد باور :(: .
00:11 حسی که دوسش دارم ، خیلی منتظرم بیا دیگه 👋 مشابه ها
00:11 گفتم دوسش دارم نکرد باور💔....
00:22 من اینجوری دوسش دارم...
00:28 از اون به بعد شُدیم همچیز هم🦋🖇️
00:18 اخهبریدلمباروننمیخواد..🥷🏻🖤
00:11 وقتی میگن تا کی میخای دوسش داشته باشی🥲🥰😎
00:10 چون اونی که دوسش دارم توی این گوشیه لامصبه:)
00:14 دقیقا اینگونه جیمین و اعضا رو کنارم حس میکنم ! 👌🏻🥺
00:07 عاشقانه برای اونی که خیلی دوسش دارم
00:39 شایدم واقعا یکی دیگ رو دوس داره...
00:10 باور نکن اگه گفتم بیبی حالم خوبه! :))
00:08 ولیهنوزمدوسشدارمجالبه
00:07 ولی من باور دارم که خدا یه روزی...
00:21 واقعاً هم همینجوریه 💔😅
00:11 تا آخر عمر دوست دارم…❤️❤️🥹!!!
00:08 عاشقشم و تنها چیزی که برام مونده
00:27 من فقط از دور دوسش دارم:). .
00:11 تاآخرگوششبده「دوسشدارمیان؟」
00:11 من هزار بار زمین خوردم و جز خودم کسی کمکم نکرد:)))
00:11 بهش میگم دوصت دارم شاید اون باور کنه....
00:14 گفتم دوسش دارم نکرد باور چقدر گفتم نجنگ با من:)
00:12 شاید از نظر مردم مشکل روانی باشه ولی من دوسش دارم
00:18 من قلب ندارم،ولی لعنت،ب جاش پول دارم
00:14 بهش میگم دوست دارم .! شاید اون باور کنه
00:17 🚶🏻♀️ 💤