00:57 ....کیک نانازی بود گفتم بزارم ....
00:57 ....کیک نانازی بود گفتم بزارم ....
00:23 ببخشید که فک میکردم دوسم داری 🚶🏻♀️🖤
00:20 دیدی گفتم بی تو یه درده؟....💔
00:33 به خودم دروغ گفتم. انیمه وفتی مارنی آنجا بود مشابه ها
00:26 مثل کره ای ها رژ لب بزن
00:09 غم گف خیلی نامردی گفتم چرا؟!گف تباهی کردم //ولی هنوز داری میخندی:)
00:10 بهش گفتم درکم کن دوست دارم بهم گفت درکم کن دوسش دارم 🫀🖤🥀🪦
00:07 خودش میدونه تو چه زمانی و کجا چه کاری انجام بده
00:37 لایو اهنگ who از جیمین شی 😎😍😘🤩🤗🤤🤤
00:15 دستای گرمتو رد کردم ...🥺💜لج کردم با خودمو تو بد کردم🥺💜
00:12 ببخشید ما حسین کنعانی رو داریم💃🫴
00:12 گفتم دوستت دارم گف خوشبخت شی...!:)
00:09 البته عواقبش رو هم درنظر بگیرید
00:09 حرف از بهشت شد منم بغلتُ براشون گفتم(دلبر) ♥
00:19 گفتی بمون...گفتم میمونم بات🥲
00:07 گفتم که نبودنت چیزی از دوست داشتنم کم نمیکنه
00:46 اگه راست میگه هم فالو کن و هم لایک و کامنت هم بزار
00:14 ببخشید محکم تر بغلت نکردم....:))))
00:38 گفت از حالت بگو؟ گفتم: دلی ویران، سَری حیران، غمی پنهان، تنی بیجان..
00:10 گفتم هرچی شد از پیشم نرو 🥲🫧:)))
00:19 گفتم دلیل حال بدت نباشم....🙃😉
00:17 عاشقتم بدون دلیل بدون عنوان «𝚃»
00:58 ولی صدای شایان یو یه چیز دیگست🥲💜✨️
00:23 +گفتم اگه بری نمیزنم بهت زنگ؛>
00:18 به غم گفتم از چی من خوشت میاد گفت......
00:13 گفتم از همه بریدم ولی همه نیستی تو...((:
00:20 من اندازه اینا بودم فک میکردم پدر مادرا دعا میکنم بچه دار میشن😑💔🚶
00:10 بزار بره اون که در هر صورت بهت اهمیت نمیداد