00:19 نبود دلبر .....................😅💔💔
00:19 نبود دلبر .....................😅💔💔
00:14 غمگین برای نبود کسایی که دوستشون داریم
00:08 به دل نگیریاخدا.. ولی دنیات یه ذره هم قشنگ نبود:))
00:14 مهم نبود با تو بهم چی میگفتن 🤌❤ مشابه ها
00:19 آنابل ترسناک نبود فقط یکم تنها بود:)
00:15 من دلم رف واسه اون دلی که عاشقم نبود:)
00:10 دریا بدون موج ھیچی نبود و نخواھد بود
00:20 حسم بهش ابداً هوس نبود!🖤
00:12 تمام وجود من بودو نبود من....!
00:15 وقتیمنشکستمهیچکیپشتمننبود🙂
00:20 این جوابش نبود:) این همه حس خوب...
00:09 سلامتی دلی که هزار بار شکست، وای خودش دل شکستن بلد نبود🥺😭
00:18 فقط میتونم بگم به کوری چشم حسودا:hala Madrid
00:09 کاش تصمیم درست این نبود :)))
00:22 وقتی من شکستم هیشکی پشت من نبود💔:)
00:33 هیشکی قشنگ تر نبود ازت:)!...
00:17 همین که نداشتمت کافی نبود...؟؟💔🥺
00:09 اون فقط یه کلاس ساده نبود🙂
00:39 بلاخره یروزی:
00:15 برات مهم نبود🖤
00:21 ما زبونمون کوتاه نبود دشمنمون عزیز بود .
00:13 مگه چشای من چشهههه؟اره رنگی نبود ولی رنگشو پات دادم
00:05 اگه حق فالو کن اگر نبود بازم لایک کن(:
00:11 - رسمش نبود عاشق کنی ؛ اما نمانی پای من
00:13 میان ان همه گشتم و عاشق نشدم من ..
00:19 یادم نبود مار دست نداره...👩🏼🦯
00:20 مـن دلــم نمـ.ـیخواسـ.ـت 💔🥀
01:15 مگه قرار نبود که امسال بارونو با هم ببینیم؟