00:08 ولی خوب دلت با من نبود......🙂💔
00:08 ولی خوب دلت با من نبود......🙂💔
00:05 توحالبدیآمنبودکسیجزخودم🖤🚷
00:07 +خوش حالی که رفته؟؟............
00:13 هیچکس پشتم نبود به اون نقطه ای میرسی میفهمی هیچکس نیست مشابه ها
00:17 این جوانۍ آࢪزوۍ کودکۍ ما نبود.🥀
00:07 حق نبود خدایی؟
00:15 قشنگ نبود؟🙂🥲................
00:20 بمیره قلبی ک برا هیچ موقع موندنی نبود!
00:58 من میخام فراموشت کنم اما نمیشه نمیتونم...!🙂🖤
00:08 رفاقت هیچوقت نبود همه میرن حالا تو بگو این با اون فرق داره🔪
00:10 این زندگی سرای جوانی من نبود؛ حیف از جوانی که با درد گذشت:))
00:08 ای این جوانی ارزوی کودکی نبود 🖤 -
00:10 ولی واقعا کسی نبود از ته دل به ما اهمیت بده.....
00:12 هیچکدوم واقعی نبود ... توهم بود🗿🍷
00:25 ـ قرارمونایننبودکهبهمبزنیم
00:23 ولیقرارمونایننبودمالیشکایمن؛
00:11 و کاش آغاز ما اینگونه نبود ، تا پایان نیز متفاوت میشد)
00:12 قشنگ نبود هیچ حسی برام...!️
00:06 منو اون رفیقم اگ چیزی ب نام فاصله بینمون نبود=)
00:07 ولی این نبود داستان تلخ ما 🖤؛
00:35 قدرت🌝💪🏻
00:15 بعد تو بعدی نبود... 🙃💔🍷🙂🖤🍷
00:27 آخخخخ مادر فدات بشه.میگه خب من رئالی ام😭🤍
00:19 بعد تو هیچی برام قشنگ نبود فقد تنها چیزی قشنگ بود ! خاطراتت بود🚶🏻🖤
00:09 زندگی کردن تجربه جالبی نبود🙂❤️🩹
00:14 آقا یادم نبود بگم یه کالاف دیویتی پلیر ساده هم هستم😂❤️
00:09 🌱.•° ماه هیچ وقت وفادار نبود :)
00:12 یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچ کس نبود