00:15 غمگین.........................
00:15 غمگین.........................
00:18 من واسم مهم نبود...؟:)
00:16 🙂💔 .
00:14 چه زود میگذره نه؟ مشابه ها
00:10 واییییی این منهههههههههههه😂😂💔
00:20 ִֶָ ִֶָ ......٭.ⓛⓞⓥⓔ.٭.... ִֶָ ִֶָ
00:17 این همه اشکو برای کی ریختم خاک برسرم
00:03 .......حالاهیخودتوبادوسمدارهگولبزن🖤!(:.......
00:29 خاطرات زیادی با این اهنگ داریم 🖤خدا رحمت کنه🥀
00:17 اوهوم؛🦦🚶
00:26 #خوشـآ.خـآبـی.کہ.بـیـداری.نـدآرد🕊️🖤
00:09 🥲💔............ از بد تر میشیم🥲🥀💔♡☆
00:32 ماه ها ی مختلف اگه گربه بودن🐈⬛😁:)
00:42 ◌ ⊹⊹ ••• ʚ 𝐌𝐨𝐨𝐝 ɞ ••• ⊹⊹ ◌:
00:15 از بدترین حس های دنیا :
00:12
00:09 : )
00:15 خیلی خوبما اصا عالیم بهتر از این نمیشه (کوصی.شر)
00:20 دلیل کنسرت نزاشتن محسن چاوشی🤣😂
00:09 Pov
00:38 آدما دو جور ناراحتن...........
00:25 خودتون درک کنین دیگه:)🖤........
00:11 ✦ ارهبابا،خوبم ✦
00:09 Pov
00:10 .............خسته.............
00:14 هیچکس حالمو نمیفهمه....خودم از خودم حالمو میپرسم
00:25 لیلا......)))))))))))))))))))
00:06 غمگین دلشکستهههههههههههههههههه