00:32 تو از روش خشنی استفاده کردی:).....
00:32 تو از روش خشنی استفاده کردی:).....
00:22 عادت کیوت جیمین ، که تو آخرین لایو نتونست انجامش بده ! 💔🥺
00:13 پشیمونمکردیبعدازهرآشتی؛🙇🏿💤
00:24 گریه کنه! بخنده! یا بمیره!:) مشابه ها
00:12 انقده حالمو خوب کردی که:
00:12 میخای گریه کنی؟ گریه کن بیتربیت
00:15 ولی خیلیامون با این آهنگ گریه کردیم :))
00:12 دلتنگی و بیقراری و از بین رفتن اعتماد
00:15 آخر شبا منم و بالشتم و گریه های که بند نمیاد 🥲🖤
00:47 فکت:من همه نقطه ضعفامو بهت گفته بودم ...!
00:14 بلند گریه کن وقتی از دنیا متنفری🙃🙃
00:15 پیر کردی دختری رو که برات بچگی میکرد :)🖤
00:22 آهنگی و آدمو ب گریه میندازه...
00:05 مر30ک لایک کردی😆
00:21 چه کردی با قلب من آقای پلانکتون 🥲
00:12 دنیا اگه قشنگ بود اولش گریه نبود
00:13 اون شبی که با گریه خوابیدی…:))))
00:20 نمیخوام گریه کنم....:)
00:19 بیلیفت برو بمیر*
00:11 دلم من نیز خواب میخواد آنقدر عمیق که برای بیدار شدم گریه کنید...
00:26 کوچولوی من، گریه نکن ಥ‿ಥ 🫠🥀
00:34 ما با این آهنگ گریه میکنیم اونوقت رقص حامیمِ مون😂💔
00:32 من همون پسر بدی بودم که خوبش کردی...:)
00:32 کیا تاحالا همچین حسیو تجربه کردن ؛)
00:18 ای خدا چرا باما اینکارو کردی؟؟
00:16 .... فَقَت بُرو برُو برُو ....
00:13 من وقتی دارم گریه میکنم😂😂😂😂
00:13 شایدم دلقکا زیر کلاهشوندارنگریه میکنن:]]