00:06 🎆تا الان جوری زندگی کردی که این حرفو به خودت بزنی؟
00:06 🎆تا الان جوری زندگی کردی که این حرفو به خودت بزنی؟
00:17 واییی چقدر به این خندیدم😂😂
00:21 من اون پسربدی بودم که، خوبیش کردی
00:28 از گریه هاش بغضم گرف.......... مشابه ها
00:06 بد ترین نوع گریه شبه که صدات بیرون نره تا کسی بیدار نشه
00:22 تاحالا شده یکیو اونقد دوست داشته باشی:)🦋❤️
00:14 اینجاشو کردی میگم شیتدم ناموص 😅🥂
00:07 بابت تمام شب هایی رو که با گریه گذروندی.....!
00:21 وقتی مربیم میگه"آفرین پیشرفت کردی":)))
00:19 چرا داری گریه میکنی؟
00:06 منو ناراحت کردی که کیو خوشحال کنی؟!🙂🖤
00:59 انقد شبا سرمو کردم زیر لحاف و برات گریه کردم.
00:37 لعنت بهت همه چیز رو خرابش کردی...💔
00:14 اگ پیدا کردی ک خب اگرم نبود نگرد
00:11 هیچ داستانی نمی تونه من رو به گریه بندازه🥹
00:22 تو لج کردی ولی من که هستم هنور..:)
00:58 پیش چشمان رقییان خرابم کردی.... 🥲💔
00:20 `یهکاریکردیازمچیزینمونه:) - علی یاسینی
00:18 گریهکنبزارهمشبیادبیرونزودباش..
00:15 غمگین برای موقعی که باهاش دعوا کردی یاقهری
00:21 تبدیل شدن خنده شوگا به گریه🥺🥺
00:07 وقتی ازم میپرسن تاحالا چندبار تقلب کردی؟🤔من به روایت تصویر😂
00:25 انگار دوباره فراموش کردی!!.....
00:15 چقدر سخته دلکندن از شماهایی ک علاقه ای بهمون ندارید...
00:09 چرا هر وقت عصبی میشی گریه میکنی؟ چون اگ عصبانی بشم..
00:32 اگه اینجوری بود من الان گریه نمیکردم
00:05 فقط هنذفریم بود که صدای گریه منو شنید..
00:22 گاهی هم باید گریه کنی راحت باش