00:06 بهترین هدیه که خدا بهت داده چیه :... کامنت کن
00:06 بهترین هدیه که خدا بهت داده چیه :... کامنت کن
00:16 واسه تو گریه کردم ــــــــــــــ
00:20 کارما میگه باعث گریه هر کسی باشی::::)
00:23 آدمای تنها بارونو دوست دارن؛ چون حداقل دیگه تنها گریه نمیکنن.... مشابه ها
00:13 صدلی گریه تو شنیدم گریم گرفت🥺
00:18 ولی خیلی سرش گریه کردم🤌🏻🥲💔
00:15 یه دسته گل کیوت خشمل درست کن :😃🥺
00:20 پسرا هم گریه مکنن ولی تو تنهایی🫸🏻🩸
00:35 بچمممممم:|||| اشککککککــ:))❤️🩹🥀
00:14 لعنتیفراموشکردنتوچقدسختبود:)💞
00:21 تنها جهت فشاری کردن کیپاپر های عزیز😌🎀
00:09 گریه لعنتی ...لعنتی..لعنتی......
00:07 دلای مهربون خوشبختی رو کمتر تجربه کردن..:)
00:15 فیلمی کوتاه از حشمت فردوس،ادبی
02:00 انیمیشن که گریه نداره . اون انیمیشن🥺
00:30 چیزی ک باید از دنیا حذف بشه اعتماد کردن و وابسته شدنه 🙃..:)
00:18 با بال شِکسته پَرواز کردن هنر است...!
00:09 ایدع سیو اسم باباها......😂😂😂🥲
00:27 بی تی اسB T S جئون جانک کوک یا همون کوکی
00:05 من مشکل اعتماد کردن ندارم مشکل.....
00:46 نیازی به درک کردن نیست چون تاثیری نداره
00:12 اینم یه ترفند جالب جذاب که بدون عمل بینیتون و عروسکی و کوچیک کنید
00:17 از خوبی کردن فقط پشیمونیش به ما رسید:)
00:16 بوکس کاری جونگکوک🥊😎:
00:23 کلا هپی فیسم دیگ از تو داغونم ولی ظاهرم نشون نمیده:)
00:15 اون خنده آخر از گریه بدتره 🤣🤕🤣🤕
03:39 کاش زندگی کردن راحت تر بود کاش همه اینها حقیقت نبود....
00:14 روانشناسا میگن وقتی ناراحتیم.....!