00:14 چقدر برای این چهارده دقیقه گریه کردیم😭❤✨
00:14 چقدر برای این چهارده دقیقه گریه کردیم😭❤✨
00:16 جوری که التماسش می کردم که نره💔💔
00:13 صدلی گریه تو شنیدم گریم گرفت🥺
00:23 آدمای تنها بارونو دوست دارن؛ چون حداقل دیگه تنها گریه نمیکنن.... مشابه ها
00:06 یه دوست دارم سرچ کردم... 💔👩🏼🦯
00:17 تلاش کردم تا تورو از دست ندم ولی خودم نابود شدم🖤😓
00:09 گریه لعنتی ...لعنتی..لعنتی......
00:08 اگه می شد برگردم به عقب سلام که هیچی ادم حسایت نمیکردم 🚶♀️
00:11 درد خیلی بدیه .................