00:06 بهترین هدیه که خدا بهت داده چیه :... کامنت کن
00:06 بهترین هدیه که خدا بهت داده چیه :... کامنت کن
00:14 چقدر برای این چهارده دقیقه گریه کردیم😭❤✨
00:13 صدلی گریه تو شنیدم گریم گرفت🥺
00:23 آدمای تنها بارونو دوست دارن؛ چون حداقل دیگه تنها گریه نمیکنن.... مشابه ها
00:32 با من غریبگی نکن یا من که درگیر توام
00:18 ولی خیلی سرش گریه کردم🤌🏻🥲💔
00:09 گریه لعنتی ...لعنتی..لعنتی......
00:25 بی انصافی نکن به قلب من بی احترامی نکن
00:18 من منتظرت میمونم، ولی تو دیر نکن باشه؟
00:30 باور نکن اگه گفتم بیبی حالم خوبه..
00:30 چیزی ک باید از دنیا حذف بشه اعتماد کردن و وابسته شدنه 🙃..:)
00:24 به همین آدمی اعتماد نکن💔. .
00:20 پسرا هم گریه مکنن ولی تو تنهایی🫸🏻🩸
00:12 خودتو با من مقایسه نکن چون.....
02:00 انیمیشن که گریه نداره . اون انیمیشن🥺
00:18 سعی نکن خودتو بخاطر یه ادم اشغال خراب کنی🌚🚶🏻♀️
00:16 منو ول نکن تو تنهاییم
00:27 بی تی اسB T S جئون جانک کوک یا همون کوکی
00:15 اون خنده آخر از گریه بدتره 🤣🤕🤣🤕
00:23 کلا هپی فیسم دیگ از تو داغونم ولی ظاهرم نشون نمیده:)
00:43 توهم به آرزوت رسیدی که اجی کوچولو 🚶🏻♀️🕳️💔
00:11 خوبی نکن در این جماعت اسمت را میگذارند نادان
00:15 ظلم نکن آخرش مسافر خدمی🙄💔. . .
00:24 ما هم خیلی خیلی گریه کردیم 🥲😢😭
00:40 چه بی هوا هوای گریه دارمم(Theshey)
00:15 اگه منم بمیرم دوستام اینطوری دور قبرم جمع میشن یا میرن پی خوش گذرونی
00:10 ..من درحال انجام اون کاری که همه گفتن نکن😂😂
00:14 روانشناسا میگن وقتی ناراحتیم.....!