00:22 آدما شکستنی ان، حتی بیشتر از شیشه ها...!
00:22 آدما شکستنی ان، حتی بیشتر از شیشه ها...!
00:27 هنوزم بت فکر میکنم:)
00:15 شد، شد، نشد... ❤️🙂 صدای موزیکُ بلندتر میکنم...!
00:18 خیلی گریه کردم من سر این سکانس:) مشابه ها
00:16 آخر یه شب این گریه هاا🥀🖤
00:09 پشیمون میکنم کسی رو که گفت .....
00:30 آدمک خر نشوی گریه کنی.....💔🖤
00:43 بچه ها بیایید هیچ وقت جلوی گریه خودمونو نگه نداریم😭💔
00:28 گریه نکن غریبه ها میبینند و خوشحال میشوند:)🥺💔
00:16 آرزو میکنم خوب باشه حالش......🖤🕸
00:13 معرفی میکنم : یکی از دلایلی که انگیزه خودکشی رو در من ایجاد میکنه
00:21 اخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره
00:13 داستان نیمه شب................
00:09 :)))))))))))))))))))))))))))))
00:20 نیازمندی ها:)))🥺💔.............
00:25 من مردم رو گیج میکنم........!؟
00:13 حاجی هرچی فکر میکنم نمیتونم فشار نخورم ^^
00:06 ب شخصه اعتراف میکنم ک خیلی وقتا یادم میره دخترم🚶♀️
00:11 به این فکر میکنم که من خیلی زشتم>>>
00:13 باعث گریه های هیچ دختریـ#نباشـ3>(((:
00:08 یه اهنگی که باهاش گریه میکنی😂😂😂
00:37 من قبولش میکنم...........:) 🖤😥
00:09 حقیقت محضه ، خیلی درد داره ، دارم نابود میشم ! 👌🏻😪
00:05 میدونم گاهی اوقات اذیتت میکنم ولی ...
00:13 خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است.
00:11 کسی رو دارین که اینجوری حقتون رو بگیره؟
00:41 دلتنگ دوست دارمایی که وسط گریه هام بهم میگفتی:)
00:19 من ماه ها برات گریه کردم..!