00:33 همه که نه ولی بعضیا تو اینجورین میدونم
00:33 همه که نه ولی بعضیا تو اینجورین میدونم
01:17 عالیه که من باهاش گریه کنم یا نه ؟؟؟
00:10 دردی که توی قلبمه گریه هم براش کمه(:
00:23 چقدر سخته|هِیمیگممهمنیس بعدشمیزنمزیرِگریه:(💔 مشابه ها
00:08 دیگه نمیتونم نقش به آدم مغرور رو بازی کنم واقعا فقط میخوام گریه کنم
00:15 کاش مرده بودم چون برام هیچی مهم نی
00:11 ولی روزی که من بمیرم خیلیاتون حق گریه کردن ندارید..!🖤👋🏼
00:11 عاشقانه_/دوستت دارم تا ابد مرد من/
00:16 ..............................
00:10 رفیقم خرش مرد...
00:16 گریه نکن قربونت برم:)))✨🤍✨🤍✨
00:08 باکسـی باش که اگه صدنفربهش گفتن: توبدی! بگه...
00:22 تنها دلیل زندگیمی مامان قشنگم 🫂❤️🩹✨
00:07 اونی که نمیدونست واسه کدوم غمش گریه کنه :) قهقهه زد :)
00:15 به غم گفتم از چی من خوشت میاد؟
00:22 اسکار حسود ترین مرد های کیدرما میرسه به🤗؟
00:12 اولش با گریه شروع نمیشد😄🖤