00:23 آدمای تنها بارونو دوست دارن؛ چون حداقل دیگه تنها گریه نمیکنن....
00:23 آدمای تنها بارونو دوست دارن؛ چون حداقل دیگه تنها گریه نمیکنن....
00:04 دخترا بعد گریه:
00:09 گریه لعنتی ...لعنتی..لعنتی......
00:18 ولی خیلی سرش گریه کردم🤌🏻🥲💔 مشابه ها
00:20 پسرا هم گریه مکنن ولی تو تنهایی🫸🏻🩸
02:00 انیمیشن که گریه نداره . اون انیمیشن🥺
00:15 اون خنده آخر از گریه بدتره 🤣🤕🤣🤕
00:27 بی تی اسB T S جئون جانک کوک یا همون کوکی
00:23 کلا هپی فیسم دیگ از تو داغونم ولی ظاهرم نشون نمیده:)
00:11 همون صبح ها همون شب ها.........
00:08 رفیقم 5 صبح بدون هیچ دلیلی😂
00:15 اگه منم بمیرم دوستام اینطوری دور قبرم جمع میشن یا میرن پی خوش گذرونی
00:14 【 اولین فکر من در صبح همیشہ تویے🖤 】
00:14 روانشناسا میگن وقتی ناراحتیم.....!
00:24 ما هم خیلی خیلی گریه کردیم 🥲😢😭
00:40 چه بی هوا هوای گریه دارمم(Theshey)
00:15 نمیفهمیچطوریصبحشده!
00:13 خنده هاشو عشقه گریه هاشو عشقه:)
00:30 غمگینـ مرگـ گریه عزیزانـ ناراحتىـ
00:13 #چه ذوق هایی ک تبدیل ب گریه شد. . . 🖤🚶♀️
00:33 صدای گریه منو می شنوی ..........
00:08 او خدای غیرممکن هاست✨... در حالی که تو برای ممکن گریه میکنی🥺❤️🩹
01:00 خیلیامون احتمالا باهاش خاطره داریم:)
00:23 روتین بعد از خواب صبح🎀💅🌸#sana
00:08 حسم اون لحظه ::::)))))). .
00:48 آیدلمممممم:)امیر مقارههههه🥰🥺❤️
00:13 _من ۷ صبح میمیرم تا بیدارشم'...
00:28 از گریه هاش بغضم گرف..........