00:12 میخای گریه کنی؟ گریه کن بیتربیت
00:12 میخای گریه کنی؟ گریه کن بیتربیت
00:15 ولی خیلیامون با این آهنگ گریه کردیم :))
00:24 گریه کنه! بخنده! یا بمیره!:)
02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:)) مشابه ها
00:14 #تیهونگ_عاشقانه_بی تی اس_ارمی _
00:11 تو پاتریک منی♡ باهام هستیم فاوریک مثل بابسفنجیو پاتریک
00:11 دلم من نیز خواب میخواد آنقدر عمیق که برای بیدار شدم گریه کنید...
00:08 تقدیم به رفیق عزیزم 🫶🏻😂
00:13 اون شبی که با گریه خوابیدی…:))))
00:15 آخر شبا منم و بالشتم و گریه های که بند نمیاد 🥲🖤
00:26 کوچولوی من، گریه نکن ಥ‿ಥ 🫠🥀
00:13 شایدم دلقکا زیر کلاهشوندارنگریه میکنن:]]
00:20 نمیخوام گریه کنم....:)
00:13 من وقتی دارم گریه میکنم😂😂😂😂
00:14 بلند گریه کن وقتی از دنیا متنفری🙃🙃
00:22 آهنگی و آدمو ب گریه میندازه...
00:18 رفیق تو همانی که لنگه ات در دو جهان نیست... ️
00:15 ۹۹ درصد دختر🤔۱درصد دخترا😌👍😎
00:34 ما با این آهنگ گریه میکنیم اونوقت رقص حامیمِ مون😂💔
00:12 دنیا اگه قشنگ بود اولش گریه نبود
00:15 خیلی دوست دارم تنها دلیل زندگیم....🫂𝑴❤️
00:15 میمیرم اگه نباشی رفیق ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
00:11 فرار کن 😂🔪....... عاره........
00:26 تو فقط مال منی پس بمون A🍄♥️🥹
00:13 اگه فکر میکنی نباید گریه کنی این کارو بکن..
01:00 هوای رفیق های سینگلتون رو اینطوری داشته باشید 😂
00:20 رفیق
00:09 از اینکه هنوزم بخاطرت گریه میکنم متنفرم.